23671
• Seite 1579 von 1579 • <1 ... 1576, 1577, 1578, 1579
HappyMike Mitglied
1
Danke erhalten:
316
Eine traurige, schöne Love-Story. Achtung: Der Inhalt ist nicht so leicht verdaulich.
I war no klan, du scho a Stückerl weiter, fia mi woarst da Coolste weit und breit. I bin da hintnoch, auf Schritt und Tritt, du host g'sagt: "Heast, loss mi in Ruah heit."
Und wann i wirklich amoi gangen bin, host mi g'sucht, ois war i plötzlich weg. Aus zwa Kinder is a Freundschaft word'n, de kan Mensch mehr auseinander bringt.
Mit dreizehn host ma an Zettl geb'n, zwoa klane Kastln, ganz schee schief.
"Magst mei Madl sein?" Jo oder Na? Zwoa Kastln auf am Blatt Papier. I hob ned zögert, ned amoi a Sekund', weil du scho damals ois fia mi woarst. Heit trag i de Erinnerung weiter, wia a Liacht, des niemals ganz vergeht. A echte Liab stirbt ned mit da Zeit, sie lebt in jedem Herzschlog mit.
Du bist dann fort, in Uniform, i bin daham und hob auf di baut. Jede Nochricht woar a Stück Hoffnung, jede Umarmung a neue Haut.
Mit zwanzg host wieder an Zettl g'macht, im Ringkastl, auf oan Knia. "Magst mei Frau sein?" Wieda zwoa Kastln. Und i hob glacht und gleichzeitig g'weint.
Dann is da Einsatz wieda kemma, und i hob auf de Zukunft g'wart. A klans Leben is in mir entstanden, unsre Hochzeit woar scho fast parat.
Dann heiß's klopft. Ned du. Nur d'Stille.
Du bist hamkemma... oba in ana Kist'n. Und mit dir is a Teil von mir für immer mitganga.
A poa Wochn später woar a unser klans Wunder weg. Z'vü Schmerz. Z'vü Tränen. Z'vü Leere.
"Magst mei Madl sein?" Des Blatt hob i no immer im Herz. "Magst mei Frau sein?" Die Antwort bleibt für immer: Jo.
I hob mein besten Freind verlor'n, mei Zukunft, mei Liab, mein Held. Owa koana nimmt ma unsre Johr, de san stärker ois de Zeit.
Und wenn's heit no weh tuat, bin i trotzdem dankbar, weil ned jede Liab a Ewigkeit braucht... um für immer zu bleib'n.